Aktuellt v.43 @ 12:31:31, 2011-10-24 i "Mode & trender"



AKTUELLT. Vad det pratas om just nu.

Versace for H&M. Även denna vecka så är detta samarbete en av de hetaste snackisarna på nätet. Nu har alla produktbilder släppts och frågan är om de verkligen släppts eller om de läckt? Dessa produktbilder skickades ut till pressen redan i somras men jag har för mig att de inte fick publiceras förän den 1a November, så någon verkar ha haft lite bråttom? Länk: Alla bilder.

Veckans plagg.
Räkna med att se denna guldiga tröja på, ja, de flesta tjejer direkt efter lön. Länk: Gina Tricot.

Veckans klipp. Kändisarna klipper av längderna och passar samtidigt på att klippa lugg. Personligen älskar jag lugg, blir ni också lite sugna?

Veckans otippade trend. Lauren Conrad har färgat topparna i en pastellig aprikosfärg och berättar att hon hade en "My little pony"-häst som inspiration. Tidningen Daisy Beauty kallar det penntrolls-hår. Kalla det vad du vill men räkna med att se pastelliga hår överallt just nu.

Veckans läsning.
Du har väl inte missat att Olivia Palermo lanserat sin modesajt/blogg? Räkna med stylingtips och inspiration i mängder! Länk: OliviaPalermo.com.

+Iphone 4S.
I veckan lanseras den senaste Iphone-modellen. Jag är nördig och har redan förbokat den. Jag har länge känt mig som den enda i världen utan Iphone, men nu får ni Wordfeud spelare passa er, haha.

Right now - Week 43. Buzzing about the Versace for H&M collection, longing for metallic sweaters, reading Olivia Palermos blog, and wanting to chop of the long hair, cut bangs and color it "My little pony"-style a la Lauren Conrad. And ofcourse, buying the new Iphone 4S.
Kommentarer
Postat av: Anonym

SIKKEN TUR att du skrev om Iphone 4S annars hade jag missat det, har ju väntat så länge att jag glömt bort den haha!

2011-10-24 @ 16:01:23

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...