Lyx vs Budget: Arty ring @ 12:15:00, 2011-10-25 i "Lyx Vs Budget"



Jag älskar YSLs "Arty" ringar som finns i flera olika färger med antingen silver eller guld, och någon dag när jag har lite pengar över i kassan så ska jag unna mig en. Men så länge får jag spana efter budget alternativ och i jakten på sådana har jag hittat dessa på bilden ovan från Cocoo. Jag hade gärna klickat hem en (finns i flera färger) men den minsta storleken verkar vara 17 och jag har tyvärr 15...

YSLs ring kostar runt 1500 kronor beroende på utförande och Cocoos version 245 kr.
Länk: YSL & Cocoo.

Would you spend 1500 sek on this ring from YSL, or would you choose the cheaper version from Cocoo for 245 sek?
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...