Moroccan tea table @ 11:21:56, 2011-10-06 i "Shoppat"




För ett par dagar sedan inhandlade jag detta fantastiskt fina lilla marockanska te-bord! Det har svarta ben och en silvrig bricka med snirkliga fina mönster på. Jag älskar det här bordet! Dock är det fortfarande i princip tomt på möbler hemma hos mig så detta står ensamt i rummet tillsammans med en säng, en tv och två plaststolar, haha.



Man tager vad man haver
, typ. Bordet kommer ifrån min nya favoritaffär In&Finn och det kostar endast 299 kronor. Lyktorna som också är i marockansk te stil kommer även dem från In&Finn, ett 6-pack kostar endast 69 kronor. Jag ska nog köpa fler lyktor och verkligen fylla hela bordet och senare kommer jag nog att använda detta som soffbord.
Kommentarer
Postat av: Julia

Så fint bord. Jag har också ett ensamt litet brickbord i min nya lägenhet! xx

2011-10-06 @ 21:19:42
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: jenny

Så din stil!

2011-10-07 @ 11:38:44
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh fint bord!

2011-10-13 @ 19:48:33

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...