Mer presenter! @ 07:00:00, 2011-10-25 i "Skönhet"



Min syster driver Sveriges (enligt mig) absolut bästa skönhetsblogg, Bjooti, och detta leder till att jag ofta får presenter som går i temat skönhet, och en hel del "extrapresenter" brukar slinka med också (pressprover och liknande). I år gav hon (och hennes fina lilla familj) mig en kartong med massa fina saker som bland annat NailTwist som jag tidigare bloggat om, ett fantastiskt doftljus och en massa annat smått och gott som jag oooh-aaahh:de åt.

Dessutom en del utav dessa "extra-presenter" som jag är väldigt nyfiken på att testa och använda genast! Bla ett utav Diors jullack som jag tidigare också bloggat om, samt The Body Shops nya serie med mineralsmink som jag hört så mycket bra om!

P.S. Ja, NailTwisten funkar grymt bra! Som ni kanske minns så ska den lukta jordgubbe, det gör den, om man sniffar lite på den från avstånd, stoppa inte ner hela näsan i burken som jag gjorde med andra ord...

My beauty-blogging-sister gave me a whole lot of make up and other beauty stuff for my birthday. This NailTwist removes nailpolish in a few seconds, and I can't wait to try on the new christmas nailpolish from Dior (and the new mineralmakeup from TBS)!
Kommentarer
Postat av: jenny

Åh vilka fina presenter!

2011-10-25 @ 13:27:28
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Nicki

åh va kul, massor av roliga saker att pröva!

2011-10-26 @ 08:32:47
URL: http://niicki.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...