3 inköp till höstgarderoben @ 15:00:00, 2011-09-13 i "Shoppat"



Igår fick jag hem ett paket med 3 saker jag klickat hem från Topshop innan jag åkte till Spanien. Det visade sig att den varan jag hade störst förväntningar på gjorde sig minst bra i verkligheten, och den som jag spontanklickade hem gjorde sig bäst.

Dessa skor fann jag på rean hos Topshop.com precis innan jag skulle klicka hem mina andra två varor. Jag chansade och la till ett par i kundkorgen då just min storlek fanns kvar, de har kostat runt 1000 kronor men jag fick dem för 25 pund. Äkta skinn som är sååå mjukt och en lagom liten halksäker klack.


Klickade även hem den här koftan som jag suktat efter ett bra tag, det är ett riktigt "Anna-plagg"! Den finns fortfarande kvar i shoppen här. Alla som sett den här utbristit "Bara DU kan bära upp ett sånt här plagg, alla andra skulle se ut som en liten tant!". Jag har inte ens reflekterat över tant-biten, den är väl inte tantig?


Och så dessa loafers, som jag velat ha hur länge som helst. Ganska besviken faktiskt. Färgen är mer lila än vinröd och hälen är SÅ extremt jävla hård att jag verkligen känner hur dessa kommer att riva upp hela min häl när jag går. Men, jag kan ändå inte släppa taget om dem, så jag får väl helt enkelt försöka mjuka upp hälen lite och ha plåster. De finns här.


Vem älskar inte att göra fynd? De här skorna kommer nog att användas en hel del. Perfekt när ett par svarta skor känns fel. De är så mjuka och fantastiskt bekväma!

Har ni shoppat något fint till höstgarderoben?
Kommentarer
Postat av: ilona

Måste bara säga tack för ditt tips om Ambush bootsen från Topshop. Har varit ute efter ett par svarta boots men har varit för snål att lägga 1200 för dem som finns ute i de svenska butikerna, de ser för tråkiga ut allihop. Men så fort jag såg dem hos dig blev jag kär (då tog de slut fort som smör) men idag kom ett extra lass och jag beställde ett par. Kikade på den på dem i Topshop Sergel för några dagar sen, jättesnygga!

2011-09-14 @ 08:03:07
Postat av: ilona

Ang. dina hårda loafters, läste för ett par dagar sen på Shopping and Fashion-bloggen att om man blåste med varmt läge med hårfön på skinnet och tog på sig dem efteråt så formar det sig efter fötterna, blir förhoppningsvis mjukare?

2011-09-14 @ 08:05:14
Postat av: Anna

Ilona NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! Jag skrek precis rakt ut! De kom verkligen in igen och jag MISSADE DEM!? Nu är det slut, vad smärtsamt! Jag har suttit och kollat efter dem varje dag... =( Tack för tipset om skorna, ska testa det :)

2011-09-14 @ 12:45:02
URL: http://annasbazaar.se
Postat av: jenny

Hmm mitt enda köp till höstgarderoben är mina skinnbyxor, ett mycket bra köp dock ;)

2011-09-14 @ 18:31:39
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jag också!! Jag vaknade kl 6.30 på morgonen och gick in på topshop på mobilen det första jag gjorde som ett tecken från ovan och så var de inne! Halelujah! Så ett tips är att kolla tidigt på morgonen ;)

2011-09-14 @ 22:01:19
Postat av: Anna

Ilona Attans =( Jag är i princip medvetslös på morgonen, sååå trött! Det händer väldigt sällan att jag vaknar innan 10, haha.

2011-09-14 @ 22:30:47
URL: http://annasbazaar.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...