Webshop-guiden // ShopStyle-Encounters.com @ 15:42:27, 2011-09-20 i "Webshop-guiden"



Style Encounters startades som en blogg utav två svenska tjejer som bor i London, vars idé var att även sälja alla de plagg de visade upp på sin blogg. De strävar efter att göra det bästa modet i London tillgängligt även för oss svenskar, och på shoppen hittar du bland annat Levis 501 shorts i en mängd med tvättar för ett bra pris!

Vad kostar frakten?
Det står inte på hemsidan vad jag kan se, men jag beställde ett par Levis och då betalade jag 59 kronor i frakt.

Blir det någon tull?
Nej ingen tull till Sverige, varorna skickas från England.

Hur lång leveranstid har dem?
Varorna skickas från London inom 48 timmar efter att du klickat hem dem, och landar hemma hos dig inom 10 arbetsdagar. Mitt paket kom hem till mig 4 arbetsdagar efter att jag beställt det.

Hur betalar jag?
Med kort direkt vid köp, de använder sig utav något som heter Moneybookers som du "skickas vidare" till under köpet. Har du bankdosa så kommer sidan att be dig att använda den för ett säkrare köp!

Utvärdering: Kul idé och annorlunda webshop! Trots att den är liten och privatägd så fungerade allt jättebra för mig med mitt köp. Inget krångel med betalning och jag hade mitt paket redan efter 4 arbetsdagar. Är du ute efter ett par äkta Levis shorts eller andra roliga vintage prylar så rekommenderar jag verkligen denna webshop! Ta även en titt på deras blogg för inspiration.

Har du frågor om denna webshop så kan du ställa dem bland kommentarerna, för fler webshopguider klicka här.

♥ Gå till Style Encounters.
Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är så grym, fattar inte vart du hittar allt! Har försökt buda hem levis shorts från tradera sedan i våras, helt jävla omöjligt! Här får man dem ju till ett helt okej pris utan problem!

2011-09-20 @ 16:11:27

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...