The "Most awesome"-earrings! @ 15:00:00, 2012-02-16 i "Shoppingtips/Inspiration"



Shoppingtips // Okej, här är en liten historia: För några helger sedan var jag ute och påvägen hem träffade jag på en härlig kille med ett fantastiskt örhänge som jag bara ville dra ur örat på honom och sno. Det var en lång fantastisk fjäder, en kedja och en jätteliten fin döskalle i ben (som ni vet att jag är besatt utav). Det var inget jättenyktert tillfälle för någon utav oss men jag fick ur honom att hans kompis gör dem och att märket kallas Skulls&Bones.

Jag har googlat och googlat på Skulls & Bones sedan dess men bara hittat massa konstiga rock-saker. Tills igår då jag av en slump hittade märket Skin & Bones! KLART han sa Skin and Bones när jag tänker efter! ÄNTLIGEN. Örhänget i mitten ovan står högt upp på min önskelista just nu, så fint!!!

Länk: Skin&Bones.
Kommentarer
Postat av: Nicki

så snygga!

2012-02-16 @ 18:45:56
URL: http://niicki.blogg.se/
Postat av: Stella

omg vad snygga! har själv letat efter såna så blev sjukt glad när jag såg det hör inlägget!!!

2012-02-16 @ 21:23:41
URL: http://stellzi.tumblr.com

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...