Ett Acne fynd @ 17:16:57, 2012-01-08 i "Shoppat"




Jag brukar hålla mig så långt undan från rean som det bara är möjligt. Under mina år i butik har det ju varit rätt omöjligt (fy fan vad otrevliga folk blir så fort den där lilla rea skylten kommer upp!), men jag brukar aldrig hets-handla något på rean. Oftast har det ju hamnat där av en anledning och jag skulle aldrig köpa något bara för att det är billigt.

Men så ibland lyckas man hitta några grymma reafynd! Som igår, då fyndade jag en utav Acnes populära och grymma bas t-shirts för 350 kronor. Sånt ska man köpa på rean för det är ett plagg som definitivt kommer att användas mer än en gång! Jag hittade den i en jättebra butik som heter Amazing Seven ifall någon utav er också vill prova rea-lyckan.

Vad har ni gjort för bra reafynd?
Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhhh! Precis sådant som man alltid hoppas på att hitta på rean men som man aldrig gör. Bra fynd! =D

2012-01-08 @ 18:35:40
Postat av: Helen

Jag åker inte ens till stan under rean, ja klarar inte av hur alla trängs och som du skrev otrevliga.



Men riktigt bra köp :)



Hoppas du haft en helt underbar helg :)

2012-01-08 @ 20:48:57
URL: http://heleeens.bubbleroom.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...