Shopping från Make up for ever! @ 16:48:21, 2012-01-15 i "Skönhet"



Jag har hur länge som helst varit på jakt efter concealer paletten från Make Up Forever utan resultat. Märket finns som bekant inte i Sverige men när jag bodde i Barcelona brukade jag springa in på Sephora med jämna mellanrum och fråga, de hade den aldrig inne men däremot försökte de alltid sälja på mig deras HD foundation istället.

Nu när jag satt och letade ny foundation kom jag att tänka på den, jag frågade snabbt min syster om jag på något sätt kunde få tag på märket på något ställe som leverar till Sverige. Det tog henne cirka 10 minuter så kom hon med ett svar och efter ytterligare ca 30 minuter så hade jag klickat hem 5 olika produkter från märket (det mesta från HD serien). Ska bli sååå spännande att testa! Jag brukar nämligen unna mig lite nytt smink några gånger per år utan att försöka tänka på priset, utan bara gå efter recensioner och kvalite...

Tyvärr var camouflage-concealer paletten slut i min färg, men så fort dem får in den igen måste den nog klickas hem den med... Jag har aldrig hört något om webbshoppen som jag handlade från förr men kommer varorna fram som de ska så får ni en webshopguide då! Frakten kostade 9.75 pund.

Länk: Make up forever @ Precisaboutmakeup.com.
Kommentarer
Postat av: Sara

Lite avis måste jag säga!

2012-01-16 @ 08:54:09
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Spännande!!! Väntar på en recension sen när du fått grejerna! Kram

2012-01-16 @ 12:27:34
URL: http://MariaBloggar.se
Postat av: Anna

Sara Ibland får man unna sig! :D



Maria Ja det kommer, har STORA förväntningar hihi! Kraaaam!

2012-01-16 @ 23:18:05
URL: http://annasbazaar.se
Postat av: Anonym

Många fina tips!

2012-01-17 @ 00:34:08
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Ellinor

Vilken sida beställde du ifrån?)

2012-10-07 @ 11:30:00

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...