La(c)ka i Gallerian @ 13:11:06, 2012-03-07 i "Skönhet"



Skönhet // Idag läste jag en nyhet hos bästa Bjooti som helt passerat mig tidigare! Nämligen att spanska Laka öppnat i Gallerian på Hamngatan i Stockholm. Konceptet påminner lite om de där andra skönhetsbarerna jag suktat efter att få hit; snabb behandling till små priser.

Hos Laka får du en expressmanikyr för 159 kronor och kan välja mellan deras sortiment på över 130 olika lack. Du kan även göra tillval som tex fransk manikyr (+30 kr), och handmassage (+20 kr). Snacka om snabb vardagslyx som man faktiskt har råd att unna sig! När jag bodde i Barcelona var jag påväg att slå mig ned vid en utav deras barer flera gånger men det blev aldrig av, så gissa vem som kommer försöka att ta sig dit så fort hon blir frisk igen?

Bild: Laka.
Kommentarer
Postat av: Emma L

Spännande! Ska också testa någon gång :)

2012-03-07 @ 18:58:10
URL: http://Http://Emma-ls.blogspot.com
Postat av: Johanna - Mamma, mode, skor

Det där lät ju hur bra som helst! Annars är ju manikyr så dyrt...



Ja, jag hoppas det är sant att Bik Bok ska öppna webshop! Jag har inte läst det nån annanstans nämligen... Men å andra sidan är jag dålig på att läsa modebloggar nu för tiden! :P

2012-03-07 @ 20:16:42
URL: http://johannabolmgren.se
Postat av: jenny

Fiffigt!!!!!

2012-03-08 @ 20:52:43
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...