Shoppa 10 från trenden: Mint @ 12:00:00, 2012-03-08 i "Shoppingtips/Inspiration"



ShoppaTrenden // Att färgen mint är en utav vårens och sommarens största trender har knappast undgått någon! Den modige klär sig i mint från topp till tå i olika nyanser (SÅ snyggt!), men varför inte bara piffa till med en accessoar i färgen? Jag tycker att mint är lika snyggt till en brunbränd hy som det är till blek hy med rosiga kinder och särskilt snyggt är det att blanda färgen med andra pasteller a la Phillip Lim!











Personligen kommer jag främst att satsa på färgen på inredningsdetaljer i hemmet, dessvärre verkar inte butikerna som säljer inredning riktigt ha snappat upp trenden ännu. Jag har nämligen varit på jakt efter ett par gardiner i mint i flera veckor men funderar nu på att ge upp och klicka hem det fina överkastet från H&M Home istället!

Vad tycker ni om mint, hit eller shit?
Kommentarer
Postat av: Linda

ooomg vilket snyggt collage! =D

2012-03-08 @ 13:16:56
Postat av: Anonym

Även om jag inte var jätte mycket för trenden innan så känner jag mig allt lite sugen efter det här inspirerande inlägget.. :) /Karin

2012-03-08 @ 17:40:36
Postat av: jenny

Massa snyggt, hit!!!!

2012-03-08 @ 20:54:03
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Mycket snyggt kollage! Älskar att du hela tiden utvecklar fram nya kreativa format! :D Jag är lite kär i mintgrönt, fick hem kavajen igår från H&M. Inte beslutat ännu om den får stanna eller ej. Vill dessutom ha ett par byxor i mint, men i mer mint-turkos som kavajen istället för mint-grönt. Hojta till om du ksulle hitta ngr! :) HAPPY FRIDAY! Kramar!

2012-03-09 @ 08:15:56
URL: http://MariaBloggar.se
Postat av: Karin

ÄLSKAR färgen, därför jag valde min cykel;)

2012-03-09 @ 08:17:27
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anna

Linda Nämen, tack! Kul att du gilla det jag la ner lite extra tid på att få fram något "nytt" :)!



*Anonym/Karin* Vad bra, det är meningen att ja lite inspiration så då har jag lyckats! ;)



Jenny Eller hur!



Maria Åh vad kul att du gillar det, jag ligger hemma sjuk och det enda positiva med det är ju att jag just har tid att sitta och pilla med sånt här i timmar och få fram nya ideer :)! Klart kavajen ska få stanna, så snyggt på dig som är mörk! Vet att Topshop har mintblå jeans men ska hålla utkik efter andra också åt dig. Trevlig helg kram!



Karin Åh jag har drömt lite om en fin gammaldags cykel i mintgrönt eller puderrosa faktiskt, med en stor vit flätad korg där fram! Det vore något!

2012-03-09 @ 10:34:02
URL: http://annasbazaar.se
Postat av: Emma L

Mint är sjukt snyggt!

2012-03-10 @ 09:31:49
URL: http://Http://Emma-ls.blogspot.com

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...