The Coachella Lookbook! @ 14:00:00, 2012-03-03 i "Inspiration"




Lookbook // 3 saker jag tidigare bloggat om att jag älskar/blir inspirerad utav på en och samma gång: Planet Blue, Gillian Zinser och Coachella festivalen. Klart det blir bra! Jag har aldrig shoppat från Planet Blue eftersom att det blir så dyrt med frakt och tull, men det finns inte ett enda plagg/accessoar som jag inte vill ha därifrån och de gör alltid helt fantastiska lookbooks!

Här har de tillsammans med tidningen Foam Magazine gjort en lookbook inför den otroligt populära Coachella festivalen i USA, där boho-chica kändisar årligen hänger och blir förföljda av paparazzis (tack gud så vi får se alla fantastiska outfits som bärs upp där borta i öknen!). Som modell har de valt min största girlcrush, Gillian Zinser, hon är så snygg att man smäller av!

Länkar: Hela lookbooken.
+ Behind the scenes.
Kommentarer
Postat av: jenny

Åh vad mycket snyggt!

2012-03-08 @ 20:49:34
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...