En ny skönhetsfavorit! @ 12:59:51, 2010-12-02 i "Skönhet"




Förra veckan gick jag in i sminkhimmeln Sephora på jakt efter OPI (som de tydligen inte säljer...), men kom därifrån med en ny foundation istället. Det var en duktig säljare för märket Black Up som lyckades trycka ner mig i en stol och sminka mig med denna "Cream to powder foundation" och göra mig helt såld. Den är helt otroligt enkel att arbeta med! Den har en krämig konsistens och täcker grymt bra, men direkt när den hamnar på huden så blir den till "puder". Man får en sammetslen yta och slipper kladd, och den fungerar som både foundation, concealer och puder i ett. 36 Euro kostar den, och jag kan verkligen rekommendera denna! Läs mer här.

Jag tror tyvärr inte att märket finns i Sverige, här i Spanien säljs det hos Sephora och i England hos Debenhams. Övriga länder hittar du här.
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...