Men för fan... @ 01:01:53, 2010-09-07 i "Allmänt"



Bild från jakandjil.com

Min dator börjar bli knäpp, idag påpekade mitt antivirus lydigt till mig att jag har en trojansk häst, igen (dock satt i karantän, säger den). Vart kommer all skit ifrån, facebook och bloggar? Hursomhelst, jag kände att inspirationen var på topp idag! Jag satt och pysslade med ett kollage i Photoshop i 2-3 timmar som skulle bli mitt masterpiece, typ. Av någon anledning sparade jag inte, och så...POFF! Datorn stängde av sig själv. Va fan!? Nu är jag inte på humör att göra om allt. Funderar på att starta en fond, dit alla som vill kan få skänka en slant -"Hjälp Anna köpa en ny dator-fonden".
Kommentarer
Postat av: jenny

haha en fond låter som en bra idé :D

2010-09-07 @ 07:54:42
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Haha, fy fan va synd. Älksar dian collage.. Hihi, ja starta upp en fond :P

2010-09-07 @ 08:37:44
URL: http://silverness.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...