Morning sickness @ 11:38:43, 2010-09-06 i "Allmänt"




(Jag med mitt jätte-grillspett. Som ni ser så passar jag som vampyr, blev erbjuden en roll i Twilight, men tackade nej. Trodde den skulle bli en flopp! Hahaha, jaja!)


Ni som är gravida och drabbas av att må dåligt på morgonen I feel for you! Nej, men jag tror min morgonsjuka är värre. ÅNGEST SJUKAN. Vad gjorde jag för dumt igår innan jag däckade i min säng? Jag kräks när jag tänker på hur dum man får vara. Åh hoppas ni tror de är något jättesmaskigt & dumt jag gjort! Nej men ärligt talat, jag har som sagt jäkligt dåligt med pengar men ska offra lite för ett par höstskor och leva fattigt sen.

Här kommer problemet, för ett tag sedan såg jag en jacka i ett modereportage och kände att den vill jag ha! Från Topshop och 1500 kronor dyr. Var inne och frågade efter den förra veckan, men hon sa att den skulle komma runt Oktober. Perfekt tänkte jag, nästa lön. Nej men NU! NU helt plötsligt ligger den på webshopen och jag klickade hem den, för där blev den bara 960 kronor dyr. Vad har jag ställt till med? Nu får jag äta nudlar i 3 veckor! Dumma saker man gör sent om kvällarna. Jag har ju inga höstkläder ens, men nu har jag en jacka som passar bra IFALL jag går ut någon kväll! Idiot.
Kommentarer
Postat av: hanka

Jag gjorde precis det samma igår, beställde två par skor fast jag inte några pengar har. Men jag blir iaf två par skor rikare och du en snygg jacka ;)

2010-09-06 @ 12:33:56
URL: http://angicja.blogg.se/
Postat av: Erika

Ingen kommer iaf tro att du behöver äta nudlar när du går runt med din snygga jacka! ;)

2010-09-06 @ 12:46:14
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: jenny

haha vilken härlig bild!

tusan de däringa med pengar, har samma problem! Vill gärna se jackan sen hihi ;)

2010-09-06 @ 20:56:49
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...