Funky highwaist i ketchup @ 12:08:44, 2011-04-05 i "Shoppat"




Nytt i garderoben är dessa illröda "jeansleggings", med hög midja och guldig dragkedja bak. Har dessa i svart denim sedan tidigare och de är verkligen fantastiskt sköna! De röda kommer att matchas såhär. Inköpta (av min pojkvän, tack!) på Vila i Gallerian (Hamngatan) för 330 Kronor. Mina svarta kommer dock från Vero Moda.

Idag har jag fått hjälp av min Pappa att beställa hem en ny dator, ÄNTLIGEN! Nu ska jag bli med DELL och hoppas att Dell sparker Toshibas röv (hade först tänkt beställa en MAC tills jag insåg att jag är typ mac-tarded). Förhoppningsvis har jag den inom ett par dagar och då återgår bloggningen till normalt igen, jag blir ju galen av denna som bara stänger av sig själv, ibland redan innan den ens har startat ordentligt. Fast kan tänka mig att de kommer att ta ett tag att gå igenom denna och föra över allt jag ska spara till den nya, man samlar på sig en hel del på datorn under 2½ år!
Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Åh, så snygga! Jag ska köpa ett par röda byxor när mammakilona är borta!

2011-04-05 @ 18:53:36
URL: http://myshoebox.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...