Gissa vem jag skedade med inatt? @ 08:04:00, 2011-03-16 i "Shoppat"







Lita by Jeffrey Campbell

Det händer någonting sjukt när man tar på sig de här skorna (förutom att man blir längre än sin pojkvän). Vid en första blick så ser de bara så stora, klumpiga och fula ut. Men så fort de kommer på fötterna får man en sådan där sjuk aha-upplevelse. Alla goda ord jag läst om de här skorna stämmer, de är verkligen helt otroligt bekväma! Min lillasyster såg lite skeptisk ut så jag tvingade henne att ta på sig dem, det tog henne 10 sekunder framför spegeln tills hon utbrast "Sådana här vill jag också ha!". Finns hos Henry Kole.
Kommentarer
Postat av: jenny

Nice!

2011-03-16 @ 21:47:20
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: www.alexandrastyle.se

Ohhh urfina!



www.alexandrastyle.se

2011-03-17 @ 07:54:06
URL: http://www.alexandrastyle.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...