Min nästa skönhetsfavorit? @ 15:30:00, 2011-03-01 i "Skönhet"




Som en del av er kanske förstått så älskar jag skönhetsprodukter, och jag älskar att testa nytt! Min vän har tipsat mig om denna spray från TommyGuns som ska skydda frisyren mot väder, vilket är något jag letat efter hur länge somhelst. Jag kan sitta och fixa mitt hår till perfektion i en evighet men så fort jag lämnar ytterdörren så ser det ut som fan endå, särskilt när det är lite fuktigt ute, håret tycks liksom alltid lyckas bli lockigt på alla ställen förutom där man faktiskt vill ha lockar. Så nu ska jag testa denna ett tag, är den så bra som min vän säger så kommer jag nog bli besatt. Och den luktar UNDERBART!

Jag köpte den hos Kicks för 120 kronor, men tror även den finns hos vissa Åhlens butiker och även bla hos eleven.se. Förresten, en god nyhet är att den fantastiska nattkrämen jag bloggade om för ett tag sedan kommer att finnas till försäljning igen hos Indulge från mitten av Mars, missa inte den!
Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har ett leave in balsam från tommyguns! Love it! Kanske ska spana in denna också...

2011-03-01 @ 16:36:18
URL: http://asahellman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hejsan!



Besök gärna min bloppis på http://jennysshop.blogg.se/ säljer fina plagg/smycken/skor som är nya eller i ett nytt skick.



JUST NU! Säljer jag ett par snygga nya kilklackar till ett mycket bra pris.



Kika in och kolla! :)

2011-03-01 @ 23:20:39
URL: http://jennysshop.blogg.se/
Postat av: tan fan

har du nåt tips på spa / spray tan ställe i barcelona? :)

tack o hej!

2011-03-02 @ 09:35:50

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...