Tillbaka i hufvudstaden @ 12:08:31, 2011-11-02 i "Personligt"



Okej jag hade inte alls någon tid över till att blogga under mina dagar i Göteborg. Kul har jag iallafall haft! Kom fram vid halv 10 på kvällen i lördags, käkade middag och drog ut för att ta några glas. Hamnade dock på Park Lane och kom hem dagen efter. I Söndags firade vi min bästaväns födelsedag med god middag på El Corazon och sen utgång på (surprise surprise) Park Lane. Enda gången jag såg staden i dagsljus var under ett snabbt besök på Kvibergs marknad (omg) för en kebabrulle, mycket spännande upplevelse! Nu ska jag sticka iväg och jobba lite, återkommer ikväll!

I haven't had time for the blog the last couple of days, since I've been visiting my best friend in Gothenburg! Had a great time but now I'm back on track in Stockholm.
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...