Älskade ytligheter @ 13:30:00, 2011-10-26 i "Personligt"



Jag har tidigare nämnt att jag är smått besatt utav bra design i form av grafisk formgivning såsom förpackningar och annat härligt. Eller okej, ganska mycket besatt. Eller hur mycket besatt är man om man börjar dricka vitt te enbart för att flaskan är helt fantastisk!? För det är den ju! Det bästa är att den är helt sjukt god också (märkte jag när jag väl öppnade den efter timmar av beundran), och innehåller inga konstigheter.

Finns även andra från samma märke (AriZona) som är lika fina även dem, kolla bara dessa! Korken är ju to die for. Jag köper dessa på Ica Supermarket i Västermalmsgallerian för 20 spänn, finns inte dessa i mina nya hoods kommer jag ju att tuppa av!

I love products with well designed outsides so much that it made me start drinking this tea, and it tastes really good too!
Kommentarer
Postat av: jenny

Tjusig!

2011-10-27 @ 10:28:41
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Julia

Härligt! Jag surplar på mitt var och varannan dag. Så himla gott!



Ang lägenheten så går det sakta men säkert. Hinner inte så mycket eftersom det är mest plugg. Men nu är jag på gång med projekt walk-in-closet. Kul att ni har fått första hand, håll ut! xx

2011-10-27 @ 21:48:24
URL: http://amilo.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...