Webshop-guiden // LoveLula.com @ 23:04:53, 2011-09-18 i "Webshop-guiden"



LoveLula är en brittisk webshop med fokus på organisk skönhet, här klickar du hem märken som Weleda, Dr Hauschka, I.D, Kimberly Sayer och annat smått och gott. Anledningen till att jag klickat hem något härifrån är för att de säljer min favoritkräm från Kimberly Sayer som inte finns i Sverige.

Vad kostar frakten?
Frakten är lite luddig. Det står att till Sverige kostar frakten 2.50 pund PLUS 5 pund/kg. Jag beställde en ansiktskräm och betalade 3.25 pund i frakt för den (i dagsläget ca 33 kr), så det är inte dyrt.

Blir det någon tull?
Nej, inte inom EU.

Hur lång leveranstid har dem?
På hemsidan står det att du får ditt paket inom 10 dagar. Jag fick mitt på imponerande 3 dagar!

Hur får jag mitt paket?
Mitt var rätt litet så det hamnade i brevlådan. Annars antar jag att du får en AVI till ditt närmaste utlämningsställe.

Hur betalar jag?
Med kort direkt vid köp (kortnummer eller med bankdosa om du använder det).

Har du fler frågor angående denna webshop så kan du ställa dem bland kommentarerna, vill du läsa fler webshopsguider så kan du göra det här!

♥ Gå till LoveLula.com!
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...