The "Hot stuff"-jacket! @ 06:30:00, 2012-02-28 i "Shoppingtips/Inspiration"



Shoppingtips // Waaa-ooo-aowww, vilken skönhet! Som ni vet sedan innan så har det alltid varit så att medans alla andra varit besatta utav skor så har jag varit besatt utav jackor. Detta innebär självklart att jag avskyr vintern då alla stora, fula (men varma) jackor gör mig deprimerad och nu bara längtar jag tills man får börja bära alla snygga jackor igen!

Denna pudding är bland det mest perfekta jag sett i jack-väg på länge och jag skulle nästan ge en tå för den. Ca 3300 kronor kostar den men räkna med en hel del mynt i tull kostnad också om ni är sugna. Ack denna förbannade tull.


Nasty Gal, ca 3300 kronor.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anna! Vet inte om du missat min kommentar och mail? Undrar som sagt om du kunde byta bilder i min design som jag köpte av dig, betalar gänra! Vill bara få det gjort så jag slipper ha de gammla bilderna- är inte så teknisk av mig. Mvh Victoria

2012-02-28 @ 21:02:56

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...