Yesterdays shopping! @ 09:00:00, 2012-02-19 i "Shoppat"




Shoppat // Vanligtvis brukar jag ju köra ett inlägg som jag kallar "Saturday 7" varje lördag med 7 saker jag gärna införskaffar mig denna vecka. Igår trotsade jag rutinerna och gick istället faktiskt ut på stan och införskaffade mig en del saker. Hittade tusen fina saker på Topshop som jag ville ha men eftersom att de tar vidriga överpriser i de svenska butikerna så blev de till att titta där och sedan gå hem och beställa från nätet.

Ovan ser ni några utav sakerna som jag klickat hem (beställde även 2 toppar till samt köpte ett halsband i butiken). Jag är verkligen i behov utav plagg som funkar just NU och dessa plagg går att kombinera med det mesta och funkar grymt bra ihop (tänk lite lager på lager och tillsammans med kängor...). Jag gillar den moderna versionen av 90-tals grungen, gör ni?
Kommentarer
Postat av: Elin

Supersnygga kläder, som i alla dina kollage ;) Jag var också in på Topshop i går och trånade, men det är ju som sagt lite väl dyrt... Trodde faktiskt att det var ungefär samma priser som på nätet, men nu ska jag nog beställa därifrån istället. :)

2012-02-19 @ 10:13:33
URL: http://elinsunderbara.blogg.se/
Postat av: jenny

Vilka fina! Vad gick skinnvästen på?:)

2012-02-22 @ 09:18:23
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Anna

Jenny den kostade ca 445 kr (kostar 649 i butik i Sthlm!!!!) finns i vitt också :)

2012-02-22 @ 17:42:57
URL: http://Annaabazaar.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...