Balmain resort 2012 @ 16:22:33, 2012-01-05 i "Mode & trender"



Balmain som har varit så otroligt hypat de senaste åren har nyligen bytt designer och därför var jag lite extra nyfiken på de senaste kollektionerna. Jag har verkligen fastnat för deras Resort kollektion för 2012. Jag älskar ju som ni vet mönster och här får man en liten dos av allt: Lite rock, lite mönster, lite färg, lite svart och lite glitter. Skulle kunna tänka mig att bära allt förutom byxorna med knappar längst ned. Vad tycker ni?

­­I think that Balmains new designer has done a good job with this resort collection!
Kommentarer
Postat av: Åsa

Helt och hållet i min smak till 100%! LOVE it!

2012-01-05 @ 17:20:07
URL: http://asahellman.spotlife.se
Postat av: www.alexandrastyle.se

WOW!



www.alexandrastyle.se

2012-01-05 @ 22:33:00
URL: http://www.alexandrastyle.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...