Saker jag minns från mitt 2011 @ 20:00:00, 2012-01-03 i "Personligt"


Mitt 2011 började med att jag kom tillbaka till jobbet efter att ha varit i Barcelona i 3 månader och pluggat/levt livet. Sedan minns jag inte speciellt mycket. Under Februari-April gick jag även en kvällskurs på Berghs school of communication och läste grafisk design, otroligt roligt och givande! Sista lektionen hade vi presentationer utav olika projekt vi arbetat med och jag fick otroligt fint beröm (trots att tjejen som jag gjorde ett grupparbete med aldrig dök upp med själva arbetet... må du ha haft ett dåligt år, din bortskämda fjortis!). Dagen efter...

Bjöd min kille med mig på en lång weekend till Malaga! Vi var i Torremolinos, Malagas stad, Fuengirola och Plaza Mayor. Vi var självklart även på en La Liga match och såg Malaga spela!



I juni var vi på Summerburst på Stadion och sedan kom min bästa kompis hem i ett par veckor från Göteborg. Bilderna från juni är icke visnings-bara. Den överst till höger är den mest normala bilden jag har, haha. Det blev många utgångar, häng på uteserveringar, vin i trädgården och midsommarfirande.



I Juli åkte jag på semester till ön Hvar i Kroatien (åhh dit vill jag åka igen!). När jag kom hem igen flyttade jag tillfälligt in i en andrahands lägenhet med min pojkvän och så vikarierade jag i en månad som webbredaktör på tidningen Chic (chic.se). Det var såå kul!



I Augusti slutade jag på Chic och gick tillbaka till mitt vanliga jobb igen, dock fick jag först gå på Chic-galan! Eftersom jag inte haft någon semester under sommaren förutom den veckan då jag var i Kroatien och jobbat som ett as med två jobb samtidigt, så tog jag ut en semestervecka i September och tog en sista minuten till Mallorca med min bästa kompis. Fantastisk vecka med massa sangria och cava!



Den 21 oktober 2011 fyllde jag 22 år och på morgonen tvingade min pojkvän upp mig tidigt, tidigt på morgonen. Vi åkte buss ett bra tag och hamnade tillslut på Yasuragi spa! HOW NICE! På kvällen när vi kom hem igen hade han även fixat en liten överaskningsfest med tillhörande utgång. LOVE YOU!
I slutet av Oktober åkte jag ner till min bästis i Göteborg och firade hennes födelsedag där, hade så sjukt kul, som alltid med henne. Och när jag kom hem flyttade jag och min kille hem till mina föräldrar och bodde där hela November. Men det gjorde inget, för anledningen var att vi fick ett förstahandskontrakt på en lägenhet!


I december flyttade vi äntligen in i vår nya lägenhet! Jag har även äntligen sagt upp mig från mitt butiksjobb, firat jul med familjen och nyår med min pojkväns familj!

2011 var ett bra år men jag har stora förhoppningar på att 2012 ska bli så mycket bättre! Nytt jobb med större trygghet och rutiner, min egna lägenhet som eventuellt ska ombildas till bostadsrätt och en massa andra möjligheter! Dock kommer jag nog inte kunna åka utomlands 3 gånger per år längre pågrund av seriöst arbete, men det är sådan man får offra! Har ju RIKTIG semester på sommaren istället!
Kommentarer
Postat av: jenny

Ser ut som ett bra år snygging!

2012-01-04 @ 19:03:30
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...