Saturday 7 v.01 2012 @ 13:51:20, 2012-01-07 i "Shoppingtips/Inspiration"



Här kommer 7 saker som jag gärna hade spenderat pengar på denna lördag! Jag ska strax iväg och köpa lite födelsedagspresenter inför en middag ikväll och då kommer jag att passa på att försöka få med mig vissa av sakerna hem...

Linne, Topshop 10 pund // Jag är alltid på jakt efter grymma bastoppar och det här linnet ser ut att ha både rikigt snygg form, fint material och snygg färg!

3-pack Ear cuffs, Asos 123 kr // Jag äger inga ear cuffs ännu men dessa små, enkla känns som om de är perfekta för "nybörjaren".

Nagellack "Metallic for life", Opi // Detta blir lite svårt att köpa idag eftersom jag inte tror att det kommit ut ännu. Det tillhör Nicki Minajs kommande kollektion för OPI och jag tror att det släpps i slutet av Januari. Så snyggt!

Sneakers, Ash 1220 kr // Jag har ingen aning om när jag skulle använda dessa men jag känner ändå ett starkt ha-begär!

Träningsbyxor, Gina Tricot 249 kr // Jag har tänkt köpa ett par riktiga träningsbyxor i evigheter nu men det är ju så förbannat dyrt! Nu när Gina Tricot släppt en grym träningskollektion för bra peng så har jag inga ursäkter längre, jag måste börja träna.

Sport bh, Gina Tricot 79 kr // ...Och en sport bh i neon färg kanske skulle få mig att se ut som om jag vet vad sjutton jag håller på med? Jag köpte ett gymkort i September men har fortfarande inte gått dit, för SNARK vad tråkigt det är!

Byxor, Vila 499 kr // Visst är 90-talet på väg tillbaka? Även om jag hatar 90-talet så gillar jag den moderna tappningen. De här byxorna vore ju as heta med en enkel t-shirt och ett par pumps!

­­My weekly "Saturday 7"-list!
Kommentarer
Postat av: Nicki

byxorna från vila ser så underbart snygga ut!

2012-01-08 @ 11:50:23
URL: http://niicki.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...