Saturday 7 v.02 2012 @ 12:53:28, 2012-01-14 i "Shoppingtips/Inspiration"




Saturday 7 // Om jag hade tagit en shoppingtur på stan eller på nätet idag, så hade nog risken varit rätt så stor att jag blivit påverkad utav allt prat om vårens trender och köpt hem minst en pastellfärgad sak! Är du också sugen på att tjuvstarta vårens pastelltrend redan nu så finner du här 7 snygga köp som finns i butik just nu!

Byxor, H&M 299 kronor // Den modiga satsar på ett par byxor i färg i vår! Dem här hade jag matchat med en vit överdel och nätta skor.

Stickad tröja, Chicy 599 kronor // Jag älskar modellen och "flätorna" fram. Jag skulle bära denna med ett par stilrena byxor som tex dem från H&M fast i annan färg.

Ryggsäck, Asos 469 kronor // Mintgrönt sägs bli den absolut största trendfärgen i vår!

T-shirt, Topshop 14 pund // Vill du bära lila så ska du satsa på en ljust lavendel lila ton! Varför inte bära den ihop med andra pasteller?

Nagellack, Essie 129 kronor // Ge naglarna en skirt aprikosfärgad ton med det här nagellacket från Essie, sommarfräscht!

Stickad tröja, Topshop 36 pund // Härligt isig färg och sjukt mysig modell! Passar perfekt i mellanperioden mellan vinter och vår.

Armband, Asos 74 kronor // Modellen på armbandet påminner om mitt armband med ögat från House of Harlow. Fast i silver och till ett betydligt bättre pris! Till vårens pastelltrend anser iallafall jag att små, diskreta smycken passar bäst.

Vad är ni sugna på att köpa idag?
Kommentarer
Postat av: Namn

Så sjukt snyggt kollade dör litegranna! Älskar att den byter färg!

2012-01-15 @ 11:19:02
Postat av: Linda

MEN ÅH jag älskar pasteller och det hr kollaget är sååå fint vill ha allt!

2012-01-15 @ 12:03:48
Postat av: Mathilda

ÅH! Pasteller är... To die for.

2012-01-15 @ 12:07:18
URL: http://ohyesohyes.blogg.se/
Postat av: jenny

Armbandet hade inte suttit fel!

2012-01-16 @ 17:34:16
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Anna

Namn MAN TACKAAAR! Eget påfund och allt ;)

Linda Jag med! Tack!

Mathilda Eller hur, blir sugen på en strutglass...

Jenny Det är sååå fint!

2012-01-16 @ 23:19:47
URL: http://annasbazaar.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...