Saturday 7 v.03 2012 @ 13:17:50, 2012-01-21 i "Shoppingtips/Inspiration"




Jag vill köpa i princip ALLT jag ser just nu! Butikerna får in för mycket fint bland nyheterna och bland deras "kommande varor". Här är sju saker som inte hade suttit helt fel att klicka hem idag...

Tröja, Topshop 34 pund // En enkel, mysig tröja som funkar perfekt som en outfit-räddare till vardags. Bär den tillsammans med ett par snortighta, svarta skinnbyxor med dragkedjor nedtill och ett par nätta pumps i svart mocka.

Bh, Topshop 20 pund // Topshop är helt klart bäst just nu. Den här bh:n tillhör deras senaste kollektion som går under namnet "90s grunge". Vill ha typ allt därifrån. Så snyggt att låta den kika upp under ett slappt linne.

Bikinitopp, H&M // Kommer att komma i butik inom de närmsta veckorna tror jag. Annorlunda och oh-so-hot.

Skor, Jeffrey Campbell 144,95 dollar // Har ju bloggat om dessa tidigare i veckan och har helt omöjligt att släppa dem! Säg till mig ifall ni ser att någon svensk webbshop ska få in dem (Henrykole? Nelly? Hallå?)...

Skinnväst, H&M // Denna godbiten har tyvärr inte landat i butik ännu, men när den gör det ska den absolut spanas in! Så snygg till en helvit outfit!

Klänning, Miss Selfridge 22 pund // Såhär tror jag att "den lilla svarta" kommer att se ut 2012-style. Sexigt sportig.

Armband, Asos 74 kronor // Har en grej för döskallar just nu. Särskilt om de är vita eller svarta. Gick inte på trenden sist men denna gång verkar även jag ha fastnat.

Vad hade ni helst klickat hem idag?
Kommentarer
Postat av: Shannon

Fucking awesome stuff! =D !

2012-01-21 @ 23:26:28
Postat av: ANNA

Jätte fint kollage!

2012-01-22 @ 14:30:07
URL: http://aazl.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...