ZzZZz! @ 06:36:44, 2012-01-11 i "Personligt"



Godmorgon! Vad trött man blir av nytt jobb! Tidiga morgnar och mängder av ny information sätter verkligen sina spår. Somnade direkt efter middagen igår när jag kom hem och hann knappt tänka tanken på att sitta vid datorn. Pågrund av detta hann jag inte göra klart något utav mina påbörjade blogginlägg, vilket i sin tur innebär att det blir lite tyst här idag. Men vi hörs ikväll igen då jag ska försöka låta bli att somna på en gång och blogga lite istället! LÖVE.

Bild via Planet Blue.
Kommentarer
Postat av: IMPASHION

lovely.

2012-01-15 @ 23:02:52
URL: http://impashion.blogg.se/
Postat av: Namn

Ni har ju problem. Uppenbarligen vet ni inte vem jag är. Så mina internet leverantörer är därför väldigt säkra men jag träffade visst en öm punkt. Tyvärr måste jag meddela att jag inte har någon blogg. Hade jag haft det så skulle jag knappast kopiera dig då jag inte kan en skit om mode eller hur man gör bilder men gärna läser om det. Den dagen jag skaffar mig en så säger jag självklart till! Så ni kan komma och läsa!!!

2012-01-17 @ 14:42:36
URL: http://din blogg/hemsida
Postat av: Anna

Anonym Varför är du då anonym? Du träffade absolut ingen öm punkt men det gjorde tydligen den här kommentaren http://annasbazaar.se/2012/january/lyx-vs-budget-navajo-jeans.html#comment som jag ser att du läste precis innan du gick in på ett annat inlägg och skrev en VÄLDIGT lik kommentar. Jeeesus, till och med kommentarer härmar du :D ("Total ripoff", he he he.) Jag tror bara att du är sur för att jag lyckats hitta ett par andra bloggare som känner likadant som mig! Så, sluta var anonym och stå upp för dina åsikter. Anonyma människor associerar jag med samma typ av människa som bemöter all sorts kritik med att skrika "vuxenmobbning!!!", och en sådan vill man väl inte vara!? Jag är inte ute efter några bråk utan vill ha en skön stämning på bloggen och lugn i sinnet, så vänligen, ryck upp dig!

2012-01-17 @ 19:00:31
URL: http://annasbazaar.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...