Dagens önskeoutfit: Fjärde mars. @ 11:11:10, 2012-03-04 i "Shoppingtips/Inspiration"



Önskeoutfit // Idag ska jag på födelsedagskalas och då hade jag gärna gått klädd såhär! T-shirten från Gina Tricot äger jag redan (en del utav samarbetet med Caroline Blomst) och den är faktiskt lite smått fantastisk för sitt fjuttiga pris. Bootsen och skärpet är på väg hem till mig och det enda som saknas är ett par perfekta svarta jeans (mina favoriter börjar bli lite väl slitna) och ett par målade naglar.






Skulle du bära denna outfit?
P.S. Missa inte att jag börjar blogga på Bjooti från imorgon!
Kommentarer
Postat av: HOTFASHION

SNYGGT!

2012-03-04 @ 20:57:20
URL: http://hotfashionpics.tumblr.com

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...